- Компании
- Моушън Артс
През 2001 г. дъщерното дружество МОУШЪН АРТС ООД печели конкурс при "Метрополитен" ЕАД- гр. София за вътрешно оформление на метровагоните чрез рекламни пана. Това поставя начало на изграждането на рекламната мрежа на МОУШЪН АРТС ООД в Софийско метро, като наложената търговска марка е “Метрореклама”.
Към настоящия момент компанията е изградила и обслужва шест комуникационни канала на територията на "Метрополитен" ЕАД София
- пана в метровагоните
- обемни вътрешноосветени кутии в стълбищното пространство на метрото
- реклама върху гърба на билетите за пътуване в метрото
- метробордове по станциите
- светещи кутии при касови зони
- нестандартни акции
Към момента МОУШЪН АРТС ООД експлоатира
- Входове на подлезите – използвани рекламни съоръжения: Билбордове тип “Пиза”
- Подлези към метростанциите – използвани рекламни съоръжения: Светещи метрокутии
- Касови пространства – използвани рекламни съоръжения: Светещи метрокутии, Метробордове, Билети
- Стълбища и ескалатори към пероните – използвани рекламни съоръжения: Светещи метрокутии
- Перони – използвани рекламни съоръжения: Метробордове, Щендери
- Мотриси – използвани рекламни съоръжения: Метропана, Метросхеми
Във всички зони могат да се реализират семплинги и нестандартни проекти.
Опитът показва, че за постигане на добри резултати от проведените рекламни кампании, е добре да се използват няколко взаимнодопълващи се комуникационни канали. Затова фирмата влага значителни средства в създаването и доразвиването на услугите си. Крайната цел е да се получи комплексно обслужване, отговарящо на всички стандарти и изисквания на клиентите.
В областта на билбордната реклама “ Метрореклама” е изградила собствена мрежа от билборди, разположени върху станциите на метрото и обслужва съоръжения тип "Пиза" в София и страната.
“Метрореклама” предлага и рекламни площи върху сградата на Националния дворец на културата с размери 7.2 м - 25 м., външно осветени.